00:01

27 Jul

Just nu vet jag inte alls hur jag ska hinna med något, framför allt bloggandet… Det ser ut som 3:e världskriget här hemma. Grejer över allt men sakta men säkert så börjar det falla på plats. Vardagsrummet är strax klart, vi ska bara dra lite kablar och sen ställa möblerna på plats. Sen så är det taklisterna kvar men dom sätter vi upp till helgen.
I morgon så börjar vi med köket. Ska riva ner lister och börja måla. När vi tog bort en del av kaklet i dag så lossnade en stor bit av väggen så måste köpa gips och bygga igen hålet, typiskt.. När det är gjort så kan jag måla där, sen tapetsera, lägga golv och till sist slipa diskbänken och sen vaxa den mörk! Busa och ta hand om Leah måste vi ju självklart göra.
Ja ni hör att vi har att göra här hemma i alla fall.

Jag har börjat på ett inlägg om namngivningen men det lär ta ett bra tag innan det blir klart eftersom jag har så lite tid över.

Och just nu måste jag bara få säga att jag saknar min fina vän Carro jätte jätte mycket. Vet inte varför men fick bara Carro abstinens! Och Nova-Lee såklart!!

20110728-000153.jpg

20110728-000527.jpg

20110728-000536.jpg

3 svar to “00:01”

  1. Carro 28 juli, 2011 den 06:59 #

    Åh, vad du är söt! <3 Tänk vilken tur att vi blev gravida samtidigt, annars hade vi nog aldrig träffats! Vi saknar er också, djävulskt mycket! Jag jobbar idag, ledig fredag, jobbar lördag-tisdag, ledig onsdag, jobbar torsdag-fredag, ledig helgen. Säg till om du kan ses någon av mina lediga dagar! PUSS!!!!!!

  2. issa 28 juli, 2011 den 08:58 #

    Jodå det var nog bara värmeuslag. Har märkt att hon ganska lätt får det lite överallt på kroppen! Och är riktigt varmblodig som sin far :)
    Hur går det för er med renoveringen och hoppas namncermonin vart luckad, väntar på inlägget :)

  3. Karin o Tyra 28 juli, 2011 den 23:00 #

    Hoppas det går bra med renoveringen!
    Ser fram emot att läs om namngivningen :)

    Ha det bra!

Lämna en kommentar