Fullt upp

9 Aug

Om jag inte jagar Leah så håller jag på med renoveringen här hemma. Det tar ju aldrig slut, jag målar och målar och fixar och fixar… Vardagsrummet är helt klart nu! Ska bara ta ner maskeringstejpen när det har torkat. Sedan i köket så har vi ”bara” fondväggen kvar som ska tapetseras, slipning och vaxning av bänkskivorna och sedan att sätta upp alla lister som sedan skall fogas och sedan målas en gång till. Sedan så ska vi köpa ny spis och mikro också. Suck… Men fint blir det och det kommer vara så värt allt jobb och tid.

Så här glad är Leah när hon tycker att jag har målat för länge :P

Men jag kan även vara en glad tjej :D

Väggen där fondtapeten ska sitta.

Och så lite mer bilder på mitt lilla hjärta <3

Lägger upp bilder på vardagsrummet i morgon!

Ett svar to “Fullt upp”

  1. Amanda 10 augusti, 2011 den 00:43 #

    svar: kul att ni är med och tävlar! ;)

Lämna en kommentar